Jedinečná predajná črta sa označuje aj ako USP (z anglickej frázy Unique selling point) a predstavuje veci, ktoré vás odlišujú, napríklad aj od konkurencie. Kde tieto informácie o vás uviesť na eshope?
UPS sú vlastne dôvody, prečo by by ľudia mali nakupovať od vás a nie od niekoho iného. Poznáte svoje UPS? Ak nie, máme pre vás návod, ako si ich vytvoriť.
Ak na svojej jedinečnej predajnej črte stále pracujete, tu je niekoľko tipov na USP:
Odpovede na tieto otázky vytvárajú skvelé USP. Takže si nájdite čas na premýšľanie.
Keď budete mať svoje USP pripravené vložte ich do obrázkového formátu. Napríklad aj takto:
Potom tieto obrázky umiestnite niekde na stránku vášho produktu (detail produkt), ale taktiež aj na stránku kategórie či úvodnú stránku. Toto je skutočne efektívna technika, ktorú používa veľa e-shopov.
My v Magnetice sa snažíme pomáhať klientom k ich úspešnému eshopu. Občas o tom napíšeme článok, ako je tento. Ak sa vám páčil, nenechajte si ujsť ďalšie články, ktoré pripravujeme z prostredia internetového obchodu.