Sociálne dôkazy nesmú chýbať na eshope. Využívate ich silu naplno?

Ak chcete vytvoriť super konverznú produktovú stránku pre každý tovar, ktorý predávate na e-shope, nesmiete zabudnúť na sociálne dôkazy.

Sú to zvyčajne malé obrázky alebo logá (približne rovnakej veľkosti ako je grafika USP), ktoré nejakým spôsobom pridávajú vášmu produktu alebo vašej spoločnosti dôveryhodnosť.

Ak o vás napríklad písali v časopise, alebo na inej webovej stránke, môžete pridať ich logo ako malý dodatočný sociálny dôkaz dôveryhodnosti.

Mať recenziu od známeho mediálneho zdroja je ideálne. Ale ak nie, vždy môžete použiť odporúčania od súčasných zákazníkov. Cieľom je pridať na stránku produktu viac sociálnych dôkazov.


Kde môžete hľadať recenzie a zmeniť ich na sociálne dôkazy?

  • Recenzie alebo referencie od súčasných zákazníkov
  • Odporúčania celebrít (Nezabudnite, že „celebritou“ môže byť ktokoľvek, kto je vo vašej oblasti známy. Nemusí to byť medzinárodná filmová hviezda.)
  • Certifikačné logá (ak je napríklad výrobok certifikovaný napr. organický)
  • Citáty alebo logá z časopisov alebo blogov
  • Odborné recenzie alebo odporúčania (napríklad „odporúča to 9 z 10 zubárov“)

Stručne povedané, v podstate hľadáte čokoľvek z rôznych zdrojov, čo dodá vášmu produktu väčšiu dôveryhodnosť. Nezabudnite potom tieto obrázky a texty zvyšujúce dôveryhodnosť doplniť na stránku produktu 🙂 

Starostlivo sa stará o projekty, klientov a komunikuje s tímom za účelom zabezpečiť čo najlepší výsledok. Jej práca je všestranná a dokáže zastrešiť nielen konzultácie s kolegami, ale aj testuje funkcionality, robí menšie úpravy na webstránkach klientov, školí a vytvára návody pre nich, a taktiež je platným členom marketingového tímu so svojími nápadmi a skúsenosťami. Ešte počas štúdia na vysokej škole odišla na leto brigádovať do Veľkej Británie. Z jedného leta sa stalo 10 rokov, ktoré strávila vo viacerých mestách (od Londýna až po Cardiff vo Walese), kde pracovala na rôznych pozíciách a v rôznych odvetviach. Po rokoch zistila, že potrebuje zmenu. Zanechala prácu v cestovnom ruchu a zamestnala sa v lokálnom internetovom obchode. Odvtedy sa už takmer 12 rokov pohybuje a neustále vzdeláva vo svete e-commerce, ktorý jej neskutočne učaril. Hlavne vďaka neobmedzeným možnostiam, ktoré internet ponúka. Počas materskej dovolenky ( z frustrácie z veľkých tašiek) navrhla a v Číne nechala vyrobiť 100 kusov malej praktickej tašky na rúčku kočiara. Povedala si, že určite existuje viacero mamičiek, ktorým obrovské do kolien udierajúce tašky na plienky a mlieko lezú na nervy. No a popri snahe predať týchto 100 kusov sa ako samouk veľa priučila reklame, marketingu, prezentácii produktov, tvorbe webstránok a internetovému predaju. Tých 100 kusov “sa“ predalo a Martina si uvedomila, že v e-commerce sa cíti “doma“. Dnes žije na Slovensku v rodnom mestečku, kde sa s rodinou naspäť presťahovala na naliehanie jej manžela Jamieho, ktorému učarovala naša krajina. Rada číta niečo zaujímavé zo zahraničného sveta internetového podnikania, funkcionalít e-shopov a online marketingu. Nové vedomosti ďalej podáva aj vo forme článkov na Magnetickom blogu slovenskému publiku.