Je lepší názov tlačidla KÚPIŤ alebo PRIDAŤ DO KOŠÍKA?

Najdôležitejší prvok v internetovom obchode je tlačidlo, ktorým si môže zákazník pridať produkt do nákupného košíka. Na jeho názve záleží, preto si zvoľte správny text do najdôležitejšieho tlačidla na vašom e-shope.

Toto tlačidlo sa nazýva aj “tlačidlo akcie”, označované ako CTA (call to action). Vyzýva návštevníkov eshopu k želanej akcii, a tým je kúpiť výrobok.

Tieto tlačidlá by mali obsahovať jasný text, ktorý presne povie zákazníkovi, čo bude nasledovať, keď na neho klikne.

Vyberte si text pre tlačidlo CTA

I keď vás môže túžba byť iný ako konkurencia viesť k originalite, v prípade internetového obchodu by ste mali používať jednu z týchto bežných výziev na akciu:

  • Kúpiť teraz
  • Pridať do košíka
  • Do košíka
  • Do pokladne
  • Pridať do tašky

Prečo upustiť z originality?

Ľudia nakupujú online už roky a sú zvyknutí vidieť tlačidlo, ktoré hovorí jednu z týchto vecí. Ak porušíte túto tradíciu a urobíte niečo iné, niektorí ľudia budú pravdepodobne zmätení a budú sa pýtať, či vaša webová stránka funguje správne.

Takže pre vaše vlastné dobro sa tu nesnažte byť príliš kreatívni. Väčšina internetových obchodov by sa mala držať položky “Pridať do košíka“.

Ktorý názov pre tlačidlo je najlepší?

Väčšinou sú eshopy vytvorené tak, že daný produkt nenakupujete hneď po stlačení tlačidla KÚPIŤ. Najprv sa Vám produkt zapíše do košíka a až keď prejdete do pokladne (košíka) začína proces nákupu.

Odporúčame preto použiť na eshope skôr tlačidlo PRIDAŤ DO KOŠÍKA alebo DO KOŠÍKA. 

Ak chcete viac tipov, ako vylepšiť váš eshop, nezabudnite sa prihlásiť na odber našich blogových článkov.

Starostlivo sa stará o projekty, klientov a komunikuje s tímom za účelom zabezpečiť čo najlepší výsledok. Jej práca je všestranná a dokáže zastrešiť nielen konzultácie s kolegami, ale aj testuje funkcionality, robí menšie úpravy na webstránkach klientov, školí a vytvára návody pre nich, a taktiež je platným členom marketingového tímu so svojími nápadmi a skúsenosťami. Ešte počas štúdia na vysokej škole odišla na leto brigádovať do Veľkej Británie. Z jedného leta sa stalo 10 rokov, ktoré strávila vo viacerých mestách (od Londýna až po Cardiff vo Walese), kde pracovala na rôznych pozíciách a v rôznych odvetviach. Po rokoch zistila, že potrebuje zmenu. Zanechala prácu v cestovnom ruchu a zamestnala sa v lokálnom internetovom obchode. Odvtedy sa už takmer 12 rokov pohybuje a neustále vzdeláva vo svete e-commerce, ktorý jej neskutočne učaril. Hlavne vďaka neobmedzeným možnostiam, ktoré internet ponúka. Počas materskej dovolenky ( z frustrácie z veľkých tašiek) navrhla a v Číne nechala vyrobiť 100 kusov malej praktickej tašky na rúčku kočiara. Povedala si, že určite existuje viacero mamičiek, ktorým obrovské do kolien udierajúce tašky na plienky a mlieko lezú na nervy. No a popri snahe predať týchto 100 kusov sa ako samouk veľa priučila reklame, marketingu, prezentácii produktov, tvorbe webstránok a internetovému predaju. Tých 100 kusov “sa“ predalo a Martina si uvedomila, že v e-commerce sa cíti “doma“. Dnes žije na Slovensku v rodnom mestečku, kde sa s rodinou naspäť presťahovala na naliehanie jej manžela Jamieho, ktorému učarovala naša krajina. Rada číta niečo zaujímavé zo zahraničného sveta internetového podnikania, funkcionalít e-shopov a online marketingu. Nové vedomosti ďalej podáva aj vo forme článkov na Magnetickom blogu slovenskému publiku.