Najdôležitejší prvok v internetovom obchode je tlačidlo, ktorým si môže zákazník pridať produkt do nákupného košíka. Na jeho názve záleží, preto si zvoľte správny text do najdôležitejšieho tlačidla na vašom e-shope.
Toto tlačidlo sa nazýva aj “tlačidlo akcie”, označované ako CTA (call to action). Vyzýva návštevníkov eshopu k želanej akcii, a tým je kúpiť výrobok.
Tieto tlačidlá by mali obsahovať jasný text, ktorý presne povie zákazníkovi, čo bude nasledovať, keď na neho klikne.
I keď vás môže túžba byť iný ako konkurencia viesť k originalite, v prípade internetového obchodu by ste mali používať jednu z týchto bežných výziev na akciu:
Ľudia nakupujú online už roky a sú zvyknutí vidieť tlačidlo, ktoré hovorí jednu z týchto vecí. Ak porušíte túto tradíciu a urobíte niečo iné, niektorí ľudia budú pravdepodobne zmätení a budú sa pýtať, či vaša webová stránka funguje správne.
Takže pre vaše vlastné dobro sa tu nesnažte byť príliš kreatívni. Väčšina internetových obchodov by sa mala držať položky “Pridať do košíka“.
Väčšinou sú eshopy vytvorené tak, že daný produkt nenakupujete hneď po stlačení tlačidla KÚPIŤ. Najprv sa Vám produkt zapíše do košíka a až keď prejdete do pokladne (košíka) začína proces nákupu.
Odporúčame preto použiť na eshope skôr tlačidlo PRIDAŤ DO KOŠÍKA alebo DO KOŠÍKA.