Jedinečná predajná črta: Čo to je a kde ju umiestniť na eshope?

Jedinečná predajná črta sa označuje aj ako USP (z anglickej frázy Unique selling point) a predstavuje veci, ktoré vás odlišujú, napríklad aj od konkurencie. Kde tieto informácie o vás uviesť na eshope?

UPS sú vlastne dôvody, prečo by by ľudia mali nakupovať od vás a nie od niekoho iného. Poznáte svoje UPS? Ak nie, máme pre vás návod, ako si ich vytvoriť.

Návod, ako si vytvoriť svoju jedinečnú predajnú črtu

Ak na svojej jedinečnej predajnej črte  stále pracujete, tu je niekoľko tipov na USP:

  • Čo vás robí „cool“?
  • Ponúkate záruky alebo špeciálne financovanie?
  • Poskytujete rýchlu a/alebo bezplatnú dopravu?
  • Čo robíte naviac, aby bol váš produkt výnimočný?
  • Máte nejaké relevantné certifikáty?
  • Používajú vaše produkty nejakú špeciálnu technológiu?
  • Je váš produkt vyrobený na Slovensku, bez krutosti na zvieratách, organický alebo 100% prírodný?
  • Existuje nejaký iný dôvod, prečo by ľudia mali nakupovať u vás namiesto vašich konkurentov?

Odpovede na tieto otázky vytvárajú skvelé USP. Takže si nájdite čas na premýšľanie.


Ako a kde umiestniť svoje USP na eshope?

Keď budete mať  svoje USP pripravené vložte ich do obrázkového formátu. Napríklad aj takto:

 Potom tieto obrázky umiestnite niekde na stránku vášho produktu (detail produkt), ale taktiež aj na stránku kategórie či úvodnú stránku. Toto je skutočne efektívna technika, ktorú používa veľa e-shopov. 

Krok po kroku k úspešnému eshopu

My v Magnetice sa snažíme pomáhať klientom k ich úspešnému eshopu. Občas o tom napíšeme článok, ako je tento. Ak sa vám páčil, nenechajte si ujsť ďalšie články, ktoré pripravujeme z prostredia internetového obchodu.

Prihláste sa na odber ->

Starostlivo sa stará o projekty, klientov a komunikuje s tímom za účelom zabezpečiť čo najlepší výsledok. Jej práca je všestranná a dokáže zastrešiť nielen konzultácie s kolegami, ale aj testuje funkcionality, robí menšie úpravy na webstránkach klientov, školí a vytvára návody pre nich, a taktiež je platným členom marketingového tímu so svojími nápadmi a skúsenosťami. Ešte počas štúdia na vysokej škole odišla na leto brigádovať do Veľkej Británie. Z jedného leta sa stalo 10 rokov, ktoré strávila vo viacerých mestách (od Londýna až po Cardiff vo Walese), kde pracovala na rôznych pozíciách a v rôznych odvetviach. Po rokoch zistila, že potrebuje zmenu. Zanechala prácu v cestovnom ruchu a zamestnala sa v lokálnom internetovom obchode. Odvtedy sa už takmer 12 rokov pohybuje a neustále vzdeláva vo svete e-commerce, ktorý jej neskutočne učaril. Hlavne vďaka neobmedzeným možnostiam, ktoré internet ponúka. Počas materskej dovolenky ( z frustrácie z veľkých tašiek) navrhla a v Číne nechala vyrobiť 100 kusov malej praktickej tašky na rúčku kočiara. Povedala si, že určite existuje viacero mamičiek, ktorým obrovské do kolien udierajúce tašky na plienky a mlieko lezú na nervy. No a popri snahe predať týchto 100 kusov sa ako samouk veľa priučila reklame, marketingu, prezentácii produktov, tvorbe webstránok a internetovému predaju. Tých 100 kusov “sa“ predalo a Martina si uvedomila, že v e-commerce sa cíti “doma“. Dnes žije na Slovensku v rodnom mestečku, kde sa s rodinou naspäť presťahovala na naliehanie jej manžela Jamieho, ktorému učarovala naša krajina. Rada číta niečo zaujímavé zo zahraničného sveta internetového podnikania, funkcionalít e-shopov a online marketingu. Nové vedomosti ďalej podáva aj vo forme článkov na Magnetickom blogu slovenskému publiku.