V tomto článku sa pozrieme na to, čo sú to prémiové recenzie a kde ich najlepšie umiestniť na e-shope.
Ide o recenzie, ktoré sa líšia od sekcie s mnohými recenziami od zákazníkov, ktorí hovoria, ako veľmi milujú váš produkt.
To, o čom tu hovoríme, je jediné vybrané odporúčanie, ktoré vložíte do nákupného poľa pri detaile produktu. Bude to dobre viditeľný odporúčací citát pre zákazníkov, takže sa uistite, že vyberiete ten správny.
Pretože zlepšuje vaše konverzie.
Značka BOOM! to otestovala. Zobrali svoje pôvodné nákupné pole pri detaile produktu, ktoré vyzeralo takto:
A otestovali ho v porovnaní s touto verziou:
Jediný rozdiel je v tom, že jedna verzia má na vrchu názov produktu, zatiaľ čo druhá používa ukážkové odporúčanie.
Pridaním odporúčania do nákupného poľa sa ich miera konverzie zvýšila o 5,25% a priemerný príjem na používateľa vzrástol o 1,25 USD. BOOM! opakoval tento test mnohokrát a verzia s odporúčaním zakaždým vyhrala.
Je to dôkaz o tom, aké dôležité je využiť sociálne odobrenie na stránke vášho produktu.
Pri výbere prémiovej recenzie vám pomôžu tieto 3 typy:
Znie to ako samozrejmosť, ale je potrebné si to pripomenúť. Je dôležité, aby to bol jeden z najlepších citátov, aký o svojom produkte dokážete nájsť.
Pretože ak bude recenzia príliš dlhá, ľudia ju jednoducho preskočia a prehliadnu. Nižšie je skvelá ukážka stručného a efektívneho odporúčania:
Ak sú vašimi zákazníkmi 75 % ženy a 25 % muži, použite vybranú recenziu od ženy. Toto odporúčanie využite tak, že bude predstavovať vášho najčastejšieho kupujúceho.
Chcete aj vy dosahovať takéto výsledky ako značka BOOM? Nájdite a umiestnite prémiové recenzie do názvu produktu ešte dnes.