Kde najlepšie umiestniť prémiové recenzie od zákazníkov na e-shope?

V tomto článku sa pozrieme na to, čo sú to prémiové recenzie a kde ich najlepšie umiestniť na e-shope.

Ide o recenzie, ktoré sa líšia od sekcie s mnohými recenziami od zákazníkov, ktorí hovoria, ako veľmi milujú váš produkt. 

To, o čom tu hovoríme, je jediné vybrané odporúčanie, ktoré vložíte do nákupného poľa pri detaile produktu. Bude to dobre viditeľný odporúčací citát pre zákazníkov, takže sa uistite, že vyberiete ten správny.


Prečo by ste mali k svojmu produktu pridať ukážkové odporúčanie? 

Pretože zlepšuje vaše konverzie.

Značka BOOM! to otestovala. Zobrali svoje pôvodné nákupné pole pri detaile produktu, ktoré vyzeralo takto:

A otestovali ho v porovnaní s touto verziou:

Jediný rozdiel je v tom, že jedna verzia má na vrchu názov produktu, zatiaľ čo druhá používa ukážkové odporúčanie.

Pridaním odporúčania do nákupného poľa sa ich miera konverzie zvýšila o 5,25% a priemerný príjem na používateľa vzrástol o 1,25 USD. BOOM! opakoval tento test mnohokrát a verzia s odporúčaním zakaždým vyhrala.

Je to dôkaz o tom, aké dôležité je využiť sociálne odobrenie na stránke vášho produktu.


Ako vybrať prémiovú recenziu?

Pri výbere prémiovej recenzie vám pomôžu tieto 3 typy:


1. Vyberte si recenziu, ktorá váš produkt odporúča s nadšením

Znie to ako samozrejmosť, ale je potrebné si to pripomenúť. Je dôležité, aby to bol jeden z najlepších citátov, aký o svojom produkte dokážete nájsť.


2. Krátko a výstižne

Pretože ak bude recenzia príliš dlhá, ľudia ju jednoducho preskočia a prehliadnu. Nižšie je skvelá ukážka stručného a efektívneho odporúčania:

3. Vyberte odporúčanie z vašej najväčšej demografickej skupiny zákazníkov

Ak sú vašimi zákazníkmi 75 % ženy a 25 % muži, použite vybranú recenziu od ženy. Toto odporúčanie využite tak, že bude predstavovať vášho najčastejšieho kupujúceho.


Vyskúšajte to ešte dnes!

Chcete aj vy dosahovať takéto výsledky ako značka BOOM? Nájdite a umiestnite prémiové recenzie do názvu produktu ešte dnes. 

A ak chcete dostávať viac tipov zdarma, ako môžete vylepšovať svoj e-shop, prihláste sa na odber našich noviniek.

Starostlivo sa stará o projekty, klientov a komunikuje s tímom za účelom zabezpečiť čo najlepší výsledok. Jej práca je všestranná a dokáže zastrešiť nielen konzultácie s kolegami, ale aj testuje funkcionality, robí menšie úpravy na webstránkach klientov, školí a vytvára návody pre nich, a taktiež je platným členom marketingového tímu so svojími nápadmi a skúsenosťami. Ešte počas štúdia na vysokej škole odišla na leto brigádovať do Veľkej Británie. Z jedného leta sa stalo 10 rokov, ktoré strávila vo viacerých mestách (od Londýna až po Cardiff vo Walese), kde pracovala na rôznych pozíciách a v rôznych odvetviach. Po rokoch zistila, že potrebuje zmenu. Zanechala prácu v cestovnom ruchu a zamestnala sa v lokálnom internetovom obchode. Odvtedy sa už takmer 12 rokov pohybuje a neustále vzdeláva vo svete e-commerce, ktorý jej neskutočne učaril. Hlavne vďaka neobmedzeným možnostiam, ktoré internet ponúka. Počas materskej dovolenky ( z frustrácie z veľkých tašiek) navrhla a v Číne nechala vyrobiť 100 kusov malej praktickej tašky na rúčku kočiara. Povedala si, že určite existuje viacero mamičiek, ktorým obrovské do kolien udierajúce tašky na plienky a mlieko lezú na nervy. No a popri snahe predať týchto 100 kusov sa ako samouk veľa priučila reklame, marketingu, prezentácii produktov, tvorbe webstránok a internetovému predaju. Tých 100 kusov “sa“ predalo a Martina si uvedomila, že v e-commerce sa cíti “doma“. Dnes žije na Slovensku v rodnom mestečku, kde sa s rodinou naspäť presťahovala na naliehanie jej manžela Jamieho, ktorému učarovala naša krajina. Rada číta niečo zaujímavé zo zahraničného sveta internetového podnikania, funkcionalít e-shopov a online marketingu. Nové vedomosti ďalej podáva aj vo forme článkov na Magnetickom blogu slovenskému publiku.