Ak chcete vytvoriť super konverznú produktovú stránku pre každý tovar, ktorý predávate na e-shope, nesmiete zabudnúť na sociálne dôkazy.
Sú to zvyčajne malé obrázky alebo logá (približne rovnakej veľkosti ako je grafika USP), ktoré nejakým spôsobom pridávajú vášmu produktu alebo vašej spoločnosti dôveryhodnosť.
Ak o vás napríklad písali v časopise, alebo na inej webovej stránke, môžete pridať ich logo ako malý dodatočný sociálny dôkaz dôveryhodnosti.
Mať recenziu od známeho mediálneho zdroja je ideálne. Ale ak nie, vždy môžete použiť odporúčania od súčasných zákazníkov. Cieľom je pridať na stránku produktu viac sociálnych dôkazov.
Stručne povedané, v podstate hľadáte čokoľvek z rôznych zdrojov, čo dodá vášmu produktu väčšiu dôveryhodnosť. Nezabudnite potom tieto obrázky a texty zvyšujúce dôveryhodnosť doplniť na stránku produktu 🙂