24.10. 2022
Ak chcete vytvoriť super konverznú produktovú stránku pre každý tovar, ktorý predávate na e-shope, nesmiete zabudnúť na sociálne dôkazy. Sú to zvyčajne malé obrázky alebo logá (približne rovnakej veľkosti ako je grafika USP), ktoré nejakým spôsobom pridávajú vášmu produktu alebo vašej spoločnosti dôveryhodnosť. Ak o vás napríklad písali v časopise, alebo na inej webovej stránke, môžete pridať ich logo ako...
17.10. 2022
Na stránke internetového obchodu je veľmi dôležité mať dobrý výber fotografií produktov vysokej kvality. Pamätajte, že ľudia nakupujúci online si váš produkt nemôžu sami vyzdvihnúť a skontrolovať. Musia sa spoľahnúť na vaše obrázky, aby získali dobrú predstavu o tom, aký produkt naozaj je. Inak povedané, vaše obrázky predstavujú vnímanú hodnotu a kvalitu vášho produktu. Nedávny prieskum ukázal, že 90...
10.10. 2022
Najdôležitejší prvok v internetovom obchode je tlačidlo, ktorým si môže zákazník pridať produkt do nákupného košíka. Na jeho názve záleží, preto si zvoľte správny text do najdôležitejšieho tlačidla na vašom e-shope. Toto tlačidlo sa nazýva aj “tlačidlo akcie”, označované ako CTA (call to action). Vyzýva návštevníkov eshopu k želanej akcii, a tým je kúpiť výrobok. Tieto tlačidlá by mali obsahovať jasný text,...
3.10. 2022
Jedinečná predajná črta sa označuje aj ako USP (z anglickej frázy Unique selling point) a predstavuje veci, ktoré vás odlišujú, napríklad aj od konkurencie. Kde tieto informácie o vás uviesť na eshope? UPS sú vlastne dôvody, prečo by by ľudia mali nakupovať od vás a nie od niekoho iného. Poznáte svoje UPS? Ak nie, máme pre vás návod, ako...
26.9. 2022
Záruky a garancie sú ďalšou vecou, ktorá môže mať zásadný vplyv na efektivitu vašej produktovej stránky internetového obchodu. Prečo ich používať na e-shope? Zamyslite sa nad tým: Vždy, keď si niečo kúpite online (najmä ak ste ešte od spoločnosti nikdy nenakupovali), trochu riskujete. Produkt nemôžete vidieť osobne, takže naozaj neviete, ako vyzerá. A hoci si môžete prečítať recenzie a pozrieť...
19.9. 2022
V tomto článku sa pozrieme na to, čo sú to prémiové recenzie a kde ich najlepšie umiestniť na e-shope. Ide o recenzie, ktoré sa líšia od sekcie s mnohými recenziami od zákazníkov, ktorí hovoria, ako veľmi milujú váš produkt. To, o čom tu hovoríme, je jediné vybrané odporúčanie, ktoré vložíte do nákupného poľa pri detaile produktu. Bude to dobre viditeľný odporúčací citát...
14.9. 2022
Hlavička alebo tzv. navigácia je dôležitým prvkom dizajnu každého internetového obchodu. Ako ju optimalizovať, aby vám prinášala konverzie? Hlavička je jednoducho horná časť vášho e-shopu. Zvyčajne tam máte svoje logo, menu, nákupný košík a akékoľvek ďalšie dôležité odkazy alebo informácie, ktoré chcete mať na každej podstránke. Tu je niekoľko tipov, ako upraviť štýl hlavičky, ktoré vám pomôžu...