Blog

24.10. 2022

Sociálne dôkazy nesmú chýbať na eshope. Využívate ich silu naplno?

Ak chcete vytvoriť super konverznú produktovú stránku pre každý tovar, ktorý predávate na e-shope, nesmiete zabudnúť na sociálne dôkazy. Sú to zvyčajne malé obrázky alebo logá (približne rovnakej veľkosti ako je grafika USP), ktoré nejakým spôsobom pridávajú vášmu produktu alebo vašej spoločnosti dôveryhodnosť. Ak o vás napríklad písali v časopise, alebo na inej webovej stránke, môžete pridať ich logo ako...

17.10. 2022

Aké fotografie použiť na e-shope? Tieto sú najlepšie!

Na stránke internetového obchodu je veľmi dôležité mať dobrý výber fotografií produktov vysokej kvality. Pamätajte, že ľudia nakupujúci online si váš produkt nemôžu sami vyzdvihnúť a skontrolovať. Musia sa spoľahnúť na vaše obrázky, aby získali dobrú predstavu o tom, aký produkt naozaj je. Inak povedané, vaše obrázky predstavujú vnímanú hodnotu a kvalitu vášho produktu. Nedávny prieskum ukázal, že 90...

10.10. 2022

Je lepší názov tlačidla KÚPIŤ alebo PRIDAŤ DO KOŠÍKA?

Najdôležitejší prvok v internetovom obchode je tlačidlo, ktorým si môže zákazník pridať produkt do nákupného košíka. Na jeho názve záleží, preto si zvoľte správny text do najdôležitejšieho tlačidla na vašom e-shope. Toto tlačidlo sa nazýva aj “tlačidlo akcie”, označované ako CTA (call to action). Vyzýva návštevníkov eshopu k želanej akcii, a tým je kúpiť výrobok. Tieto tlačidlá by mali obsahovať jasný text,...

3.10. 2022

Jedinečná predajná črta: Čo to je a kde ju umiestniť na eshope?

Jedinečná predajná črta sa označuje aj ako USP (z anglickej frázy Unique selling point) a predstavuje veci, ktoré vás odlišujú, napríklad aj od konkurencie. Kde tieto informácie o vás uviesť na eshope? UPS sú vlastne dôvody, prečo by by ľudia mali nakupovať od vás a nie od niekoho iného. Poznáte svoje UPS? Ak nie, máme pre vás návod, ako...

26.9. 2022

Prečo ľudia milujú garancie a záruky? A ako ich použiť na e-shope?

Záruky a garancie sú ďalšou vecou, ​​ktorá môže mať zásadný vplyv na efektivitu vašej produktovej stránky internetového obchodu. Prečo ich používať na e-shope? Zamyslite sa nad tým: Vždy, keď si niečo kúpite online (najmä ak ste ešte od spoločnosti nikdy nenakupovali), trochu riskujete. Produkt nemôžete vidieť osobne, takže naozaj neviete, ako vyzerá. A hoci si môžete prečítať recenzie a pozrieť...

19.9. 2022

Kde najlepšie umiestniť prémiové recenzie od zákazníkov na e-shope?

V tomto článku sa pozrieme na to, čo sú to prémiové recenzie a kde ich najlepšie umiestniť na e-shope. Ide o recenzie, ktoré sa líšia od sekcie s mnohými recenziami od zákazníkov, ktorí hovoria, ako veľmi milujú váš produkt.  To, o čom tu hovoríme, je jediné vybrané odporúčanie, ktoré vložíte do nákupného poľa pri detaile produktu. Bude to dobre viditeľný odporúčací citát...

14.9. 2022

Ako vyzerá hlavička e-shopu, ktorá zlepšuje konverzie?

Hlavička alebo tzv. navigácia je dôležitým prvkom dizajnu každého internetového obchodu. Ako ju optimalizovať, aby vám prinášala konverzie? Hlavička je jednoducho horná časť vášho e-shopu. Zvyčajne tam máte svoje logo, menu, nákupný košík a akékoľvek ďalšie dôležité odkazy alebo informácie, ktoré chcete mať na každej podstránke.  Tu je niekoľko tipov, ako upraviť štýl hlavičky, ktoré vám pomôžu...